Ako robiť e-mail marketing a koľko stojí?

Veľa firiem využíva e-maily iba na potvrdzovanie objednávok, prípadne na spätné ohodnotenie nákupu. Jednoducho tie e-maily, ktoré sú na fungovanie nevyhnutné. E-maily sú ale skvelým nástrojom pre marketing značky. Informujete zákazníkov o novinkách aj stálych […]

Tvorba web stránok pre podnikanie v niekoľkých krokoch

Tvorba web stránok pre podnikanie v niekoľkých krokoch

Rýchlo – lacno – kvalitne. Vyberte si dve z troch – to tretie nebude nikdy fungovať. Výroba web stránok vás bude baviť, ak bude výsledok stáť za to. Názov domény. Čo možno najkratšie a najúdernejšie […]

Úspory z rozsahu – aký majú vplyv na menšie podniky?

Aký je hlavný cieľ výrobného podniku? Vyrábať produkty, ktoré budú pre zákazníkov užitočné, získať čo najväčší podiel na trhu a vyrábať efektívne princípom maximalizácie výstupu. Pri menších firmách je to zložitejšie, pretože ich výroba nie […]

Ako postupovať pri založení s.r.o.

Ako postupovať pri založení s.r.o.

Obchodná spoločnosť je vždy právnickou osobou, ktorá bola, respektíve bude založená za účelom podnikania. To znamená predaj tovaru alebo služieb za účelom zisku. Patrí sem verejná obchodná spoločnosť, komanditná spoločnosť, spoločnosť s ručením obmedzeným, akciová […]